21 ianuarie 2009

Salutare lumeee!


Se pare ca am omis ceva.......???...cred ca lipseste o scurta prezentare...una mica...a ceace inseamna blogosfera. In rpimul rand vreau sa salut toti baietii Calabrieni si ex-Calabrieni, si am sa incerc sa va explic in cateva cuvinte, rostul acestui blog. Cei care au fost in Ianuarie la adunarea ex-elevilor calabrieni stiu mai multe, pentru ceilalti am sa fac o mica introducere. Impreuna cu Parintele Manuel(sefu de la Roman:D) ne-am gandit ca ar fii bine sa avem un spatiu pe intenet unde noi ex-elevii sa putem vedea ce se mai intampla nou in comunitate, unde, cand, se organizeaza vreun campus sau o reculegere, sau alte informatii care ne-ar interesa. Cu decurge treaba. Vor fii postate pe blog informatii, voi puteti lasa comentarii, pareri sau propuneri, pe care le vedem toti, bineinteles. Am acolo si un coltisor de yahoo, unde din pacate ma gasiti numa pe mine. Ma puteti contacta si daca sunt online va raspund in legatura cu eventuale subiecte care ati vrea sa fie publicate sau ma rog........iar de aveti vreo propunere lasati un comentariu si va raspund.

Acesetea fiind spus "Bun Venit in BLOGOSFERA" si va astept pe toti cu pareri comentarii propuneri, orice ne-ar interesa pe noi ex-calabrieni.

Bafta tuturor!

Un comentariu:

Istoc Valentin spunea...

si inca ceva ...omiteti cresilele ..........is obosit...:((